27 Ekim 2013 Pazar

Paris Fashion Week'te Yaz Bükey'in Rengarenk Partisi

Paris Fashion Week sırasında gece yarılarına hatta tam show'dan önceki gece sabah 4'e kadar çalışmış olsam da, kendi show'umuzun bitmesiyle birkaç etkinliğe gidecek vakti bulabildim. Bunlardan biri de Yazbükey'in yeni koleksiyonunu tanıttığı "Fabulous Market" partisiydi.

İşte bu çılgın partinin davetkar davetiyesi :)



Tam olarak Yaz'ın ve tasarımlarının tarzı ile örtüşen bu partide rengarenk, nefis bir enerji vardı. Tanımayanlar için Yaz tam ortadaki, kutudan çıkan. :)







Dekor, koleksiyon sunumu, renkler, ikram olarak şampanya ve pembik muffinler, yani tüm parti konsepti marka kimliği ile müthiş tutarlıydı. Ne eksik, ne fazla... Tam olarak Yazbukey.



Yazbukey aksesuar


Yeni koleksiyondaki favori parçamı partide seçtim bile. Şimşek kolye. Hemen yukarıda.


Yaz'ın eski koleksiyonundan en favorim olan ise bacak kolye.


Yaz Bukey

Yazbukey legs


Ayrıca pleksiglas olmasına ragmen 950 euro'luk fiyatıyla düşündürse de, piano çantasının büyük hastasıyım.

Yaz Bükey çanta


Michael Kors, Donna Karan, Gucci, Prada'dan tutun da Chanel, Dior'a kadar pleksiglas trendine dair aksesuar yapmayan modaevi kalmadı. Ama bu trendin kalıcı bir stile dönüşüp dönüşmeyecegini hep birlikte göreceğiz.


5 yorum:

  1. Merhabalar;
    Ocak sonunda Paris'e gideceğim için araştırma yaparken buldum blogunu. İyi ki de bulmuşum, o kadar yararlı şeyler yazmışsın ki.. Hemen takibe aldım. Bana da beklerim :)
    Sevgilerimle
    Beyaz Sır
    whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Paris rehberini oluşturmak haftalarımı aldı, böyle yorumlara mutlu oluyorum o yüzden. Blogunu hemen inceledim, takipteyim. ;) Çok sevgiler, Moda Cambazı

      Sil
    2. Gerçekten uğraştığına deymiş ama. Paris mi İspanya mı diye kararsızlıktaydım, yazını okuduktan sonra ''Kesinlikle Paris!'' dedim, o kadar heveslendiriyor yani yazın :D

      Sil
    3. :) 7 part'ta hemen her detayı bulabilirsin ama yine de özel olarak sormak istediğin bir şey olursa mail at lütfen. Şimdiden iyi tatiller!

      Sil
  2. Ne tatlı olmuş ya bu yazı, ürünlere mi yoksa partiye mi daha çok imrendim kararsızım :) Eline sağlık piano çantasını indirimde yakalaman dileğiyle :))

    YanıtlaSil